Klanten aan het woord: ‘Absolute aanrader’

Leestijd: 2 minuten
klanten Hypotheek24

Voor deze blog gingen wij in gesprek met onze klanten en vertellen zij over hun ervaringen met Hypotheek24. We spraken met Bianca, die samen met haar partner Thomas een hypotheek bij ons afsloot.    

Familieadvies

Bianca en Thomas hadden hun huis gevonden in Terschelling. Het enige wat nog in de weg stond was de financiering. ‘Er zijn weinig banken op Terschelling,’ vertelt Bianca, ‘daarom zijn wij breder gaan zoeken.’

Het kopen van een huis is een mijlpaal. Daarom besloten Bianca en Thomas om advies te vragen aan vrienden en familie. Daarna viel de keuze al snel. ‘Mijn vader en broer hadden beide al een hypotheek afgesloten via Hypotheek24. Zij waren hier tevreden over en raadden ons aan om hier ook naar te kijken.’

Zo gezegd, zo gedaan! ‘Na wat onderzoek besloten wij snel om contact op te nemen,’ zegt Bianca enthousiast.

Meer dan tevreden

Bianca is tevreden over de hulp die zij hebben gekregen. ‘Wij hebben een adviesgesprek gehad en zes weken later konden wij verhuizen,’ begint Bianca opgetogen.

‘Verder vond ik de gesprekken met adviseurs fijn. Wij hadden zelf niet alle kennis in huis om zelfstandig een hypotheek af te sluiten. Dit maakte helemaal niets uit, omdat wij tijdens de adviesgesprekken al onze vragen aan de adviseurs konden stellen. Ook buiten de adviesgesprekken konden we met onze vragen bij de adviseurs terecht.’

Adviesgesprek vanuit het buitenland

Ook over de grens kun je nog steeds jouw vragen stellen. ‘Het maakte zelfs niet uit dat mijn man tijdens één van de adviesgesprekken in het buitenland zat,’ vertelt Bianca uitbundig,  ‘ik twijfelde of het adviesgesprek hierdoor wel zou lukken, maar dit was geen probleem. Via verschillende telefoonlijnen is het gesprek goed verlopen.’

‘Simpel, meedenkend en snel’

Als we Bianca om een verbeterpuntje vragen, moet ze even nadenken. ’Het enige wat misschien nog beter zou kunnen is het invullen van de documenten. Het invullen zelf is geen probleem, maar je moet ze digitaal versturen. Dat betekent dat je ze moet uitprinten en weer moet inscannen. Doordat wij geen printer en scanner hebben, was dat een beetje ingewikkeld.’

Op de vraag of zij Hypotheek24 zou aanraden, antwoordt Bianca volmondig ja. ‘Ik heb Hypotheek24 als heel fijn ervaren. Wij hebben weinig problemen gehad. De site was duidelijk en het invullen van documenten was niet tijdrovend. De adviseurs zijn goed bereikbaar en bereid om met je mee te denken.’

Wil jij een gesprek met één van onze hypotheekadviseurs? Klik dan hier!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *